Hanna Karlson

Har tagit bort de gamla arkiven för jag orkar faktiskt inte med det! Nu blir det fresh start precis till sommaren! :D

Jag heter Hanna Louise Alice Karlson, föddes 9/9 1995 på södersjukhuset (Y) När jag var liten bodde jag i Sundbyberg vid Stortorget på Friluftsvägen men när jag var 4 så tyckte päronen att det var för litet så vi flyttade till ett radhus i Segeltorp, Huddinge. Jag går i Segeltorpsskolan i 9C och jag har gått där hela mitt liv utom ett halvår i 6an. Jag är social, mot folk som är sociala mot mig. Jag är glad när jag känner för det och har något att glädjas åt, är dryg när jag känner för att vara det, otrevlig när jag vill vara otrevlig mot en person jag stör mig på, ogillar eller har gjort mig någonting. Annars är jag typ världens snällaste människa. Det var allt för miggggggg


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback