maaaaaaaatttteeeeeee gästbloggar


                                               Hanna Karlson!!! <3

Den 29/5-2011 var en början på ett nytt liv för mig! ja vet inte hur ja ska förklara med ord hur mycket du betyder för mig. vill bara att du ska veta att jag älskar dig mest av allt på hela jorden. ja gör allt för dig och kommer alltid finnas för dig vad som än händer. Vi är som gjorda för varandra. så som jag känner för dig har jag aldrig känt förut för någon. Du har allt en tjej ska ha fast mycket mer. Du lyser starkare än solen i mina ögon och varje gång jag är med dig så känner jag lycka och värme. Skiter i hur gay de här låter men ja säger fortfarande sanning. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Utan dig är jag ingenting. Du är något extra. 
kommer du ihåg idag Hanna, när du sa att mitt hjärta dunka fett fort. dom slagen var för att ja är så sjukt fucking glad. HAHAHA jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket du betyder för dig. men med dig så känns allt så perfekt. Vad som än händer dig, VAD SOM HELST, så kommer jag alltid att finnas där för dig som du finns för mig. ALLTID!!! Allt har förändrats sen den dag då det blev vi. jag har blivit den kille jag aldrig vart förut. Det ända jobbiga är att jag kan inte vara ifrån dig. jag tänker på dig dag och natt. Jag har alltid letat efter en tjej jag kommer gilla och bli kär i. det rådet fick ja från min storsyrra för 2 år sedan. och jag har följt det rådet. jag har kunnat haffa hur många som helst bara det att ja inte velat. jag har väntat på en dag då jag träffar en tjej som jag kommer få känslor för. och den dagen kom till slut och det var då jag träffa dig, Hanna Karlson! du är och kommer alltid att vara min första seriösa, riktiga flickvän. och det kommer alltid vara vi. Det LOVAR jag dig! damn nu blev de GAY BIBEL men de chill. vill bara säga det till dig hanna hur mycket du betyder för mig. Och hur mycket JAG ÄLSKAR DIG!!! Det finns så mycket mer och säga om dig Baby men då måste ja ha minst 1000000000 pennor och papper och + att de kommer ta 100000 år o skriva den bibeln. så ja tänker avsluta det såhär.

                         Du är och kommer alltid vara min "lilla" Teddybear! 
                        Hanna Karlson Jag älskar dig över hela mitt hjärta! 
                        Det går inte och beskriva hur mycket jag gillar dig
                             Alltid vi oavsett vad som händer! 
                          29/5-2011, En dag jag aldrig kommer glömma!
                                                         

                                  
                JAG ÄLSKAR DIG !!! <333

                                     Ps. Dina kinder är helt magiiiiiiic asså! Damn <3
                                                          (Bara Mina)

                      Det här är enda bilden jag har på dig, för ja får aldrig fota dig :'( 
                       


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback