Svar på frågestunden

vad var det roligaste med att gå i diamonds?
Det roligaste med Diamonds var att lära känna så många nya människor samtidigt som man lärde sig galet mycket tack vare dom gudomliga tränarna!
vad heter du i mellannamn? :)
Hanna Louise Alice Karlson
vad är bästa plagget i garderoben?
åh herregud typ nästan allt! Men typ mina ljusa jeansshorts! Bor i dom nu på sommaren!
vad har du för ideal?
vad är det? (a)
vad va de värt att göra det du gjorde förra sommarlovet ?
nej det var fett onödigt!
skulle du kunna umgås med 96:or ?
japp whynot?
vart bor du ?
segeltorp,huddinge
hur åker man dit ?
fruängen och sen buss 2 stationer
de vah allt älskar din blogg :) <3
taaack så mkt (:
Hur ska man få igång ett samtal med en kille? Jag har alltid haft svårt för att prata med killar. Blir alltid "röd" generad.. Blir helt stum och vet inte vad jag ska säga. Hur ska man ta bort blygheten bland killar? finns det några tips.. Jaa t.ex om man ska få igång ett samtal utan att det låter helt puckat hehe :/
jag var oxå skitablyg förut men sen började jag umgås med typ bara killkompisar och blev de lättare och snacka och så och nu är jag oftast inte blyg längre! om du vill snacka med nån kille kolla om ni har nåra gemensamma grejer så har du en början!
1. Vad önskar du dig mest just nu ?
jag har allt jag vill ha just nu!! bokstavligen talat! Men jag längtar till 31juli när vi åker till turkiet!
2. Hur länge har du bloggat och har du haft en annan blogg innan denna, vad hette den isf ?
har bloggat sen 2008 på http://hannakarlsons.blogg.se! Bytte till den här i december men har tagit bort alla arkiv nu ;)
3. När hade du dina fjortis tider? Och kan du lägga ut bilder på d?
2007

4. Kan du visa vad du använder för smink och skriva lite om de?
Puss & kram
Nu på sommaren andvänder jag bara mascara och andvänder typ olika varje dag men loreals typ. puder och fonne och sånt andvänder jag covergirls och det är verkligen det bästa!
vad har du för mobil??
Iphone 4 ftw!
hur många kontakter har du i din kontakt lista?
inte många alls!
och vad heter alla? :)
klart jag orkar rabbla upp alla! HAHAH
1. vilka har du haft sex med? NAMN TACK!
you tell me
2. beskriv din drömkille? (utan att nämna någon speciell person/kändis)
jag måste! MATHIAS SCHENELL!
3. vilken är den bästa respektive sämsta egenskapen en person kan ha enligt dig?
Bästa är att vara glad för det smittar av sig så man själv blir glad! Och sämsta är att vara typ sur lätt och typ söka bråk för sånt är jobbigt!
Vad är det bästa med din Paaappis?
Att han är bäst på allt!
vilken syster gillar du mest ?
Jag älskar båda likamkt!!

Vem/vilka står dig närmast?? Asså kompisar o så
Den fetaste platsen i mitt hjärta har Matte! Sen kommer alla samtidigt för man vet aldrig vart man har någon, vissa dagar är man skittajta och sen försvinner det osv! Men min partner in crime Julia Onwuta har oxå en fet plats för hon är så bäst! Bröder till döden!
Oskuld? Om du inte e det när blev du av med den ?
nepp, 2008
är du jätte, jätte kär i matte? :D
Jag är jättejättejättejätteJÄTTE kär i Matte!
favorit glass?
Piggelin!
vilka bloggar läser du?
alla kompisar som bloggar! (utom cheermänniskor haha förlåt men jag orkar inte med alla cheerinlägg)
vad är du beroende av?
mathias!
oskuld?
nepp
Ska du sluta med cheerleading helt eller kommer du fortsätta göra någonting, typ vara tränare eller liknande?
Kommer vara tränare i cheerleading ja! I dynamites-nej! Och jag ska börja på gymnastik igen hähä
Vilken linje ska du gå på gymnasiet?
Sam communication (beteende)
Har du mer kläder än skor?
jaaaa d e klart!
Röker du?
nej aldrig gjort kommer aldrig gjöra!
Har du stränga föräldrar? Låter dem dig göra mycket. Asså typ gå på fest och så..
dom är stränga när det behövs! Jag får nog gjöra rätt mkt men jag är duktigchey!
Ser du fram emot gymnasiet?
ärligt talat? nej! Det är sommarlov och jag har the time of my life! tar varje dag som den kommer
ska du gå i dragons nästa år?
jag tycker det.
Som du antagligen vet sökte jag till dragons, kom in! Tackade nej pga andledningar och ångrar mig inte alls!
om inte, vad ska du göra då?
Ska börja på gymnastik!
- Vad använder du för locktång och plattång?
Vidal Sassoon på båda! (: dom är skitbra!
- Har du någon person du ser upp till? Varför?
Jag har faktiskt ingne jag ser upp till. Jag är mig själv och trivs med de ;)
- Hur lång tid tar de för dig att bli klar på morgonen?
allt mellan 45 minuter och 2 minuter! Beror på hur lång tid jag har på mig och hur fin jag vill vara Hahhah


Kommentarer
A N G E L I J N A

gullig blogg :)



Blogg: http://angelijnas.blogg.se/
2011-07-05 @ 06:16:09
Lello

Vilket lag kommer du att träna då ? :))



2011-07-05 @ 15:02:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback