If you want me to stay, I'll never leave you

Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord, har aldrig kännt såhär förut. Du är mitt allt, jag klarar inte en dag utan dig! Du är så mycket mer än perfekt, du är det bästa som har hänt mig och som kommer att hända mig. Jag visste inte änns vad kärlek var innan jag träffade dig, du är så underbar på alla sätt. Du är som luften jag andas, jag överlever inte utan dig. Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig. Jag är din tills jag dör.
29/5-11 ♥
Jag älskar dig.

Always together never apart; maybe by distance, but never in heart♥


Kommentarer
evelina

Vilken härlig bild! Den blev charmig med skyddet på foten haha ;D



Blogg: http://replace.blogg.se/
2011-07-02 @ 01:43:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback